Cococamilla
søndag 20. mars 2011
  Ny start
Der fikk jeg endelig byttet bloggplattform. Det å blogge på Blogg.no syntes jeg var direkte pinlig.. Deilig med en ny start er det ihvertfall:-) Denne bloggen blir nok ikke så personlig, for som sant skal sies så er livet mitt helt for jævlig kjedelig. Eneste jeg gjør er å rusle rundt, sove og bare vente på sommeren. Dette gjør jeg i ca 3/4 deler av året, altså: vår, høst og vinter. Skal gjøre så godt jeg kan med å blogge litt om hverdagen min også, og er det noe spennende som skjer er dere de første jeg skal fortelle det til.
Over gjennomsnittet interessert i klær er jeg også. Ser ikke på denne bloggen som en mote-blogg akkurat, men det er helt klart klær og tilbehør dere kommer til å få se mest av.

Håper alle dere kjære lesere følger meg her også!

 
Kommentarer:
Nice blog!
Er slef blevet fast læser.
Håber du vil kigge forbi. :-)
http://anwisworld.blogspot.com/
 
Super lækker blog :)

Se gerne min hvis du lyster :)
http://ninkrifox.blogspot.com/
 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]





<< Startsiden
Camilla Søvik. 23/01/95. Fredrikstad, Norge.

Mitt foto
Navn:
Sted: fredrikstad, østfold, Norway
Arkiv
mars 2011 /


Powered by Blogger

Abonner på
Innlegg [Atom]